DARBA KĀRTĪBA:
1. Valdes ziņojums.
2. Zvērināta revidenta ziņojums.
3. Padomes ziņojums.
4. Par valdes locekļu atbrīvošanu no atbildības par darbību 2020.gadā.
5. 2020. gada pārskata apstiprināšana.
6. Par 2020. gada peļņas izlietošanu.
7. Par 2021.gada budžeta apstiprināšana.
8. Revidenta vēlēšanas.
Ņemot vērā izsludināto ārkārtas situāciju valstī, sapulce notiks neklātienes formā (attālināti) platformā Zoom. Saiti uz tīmekļa vietni, kur notiks sapulce, dalībniekiem būs iespējams saņemt, sākot ar 26.04.2021, iepriekš piesakot to pa e-pastu info@buvmeistars.lv. Akcionāram, pieslēdzoties sapulcei, būs nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu videorežīmā. Ja akcionāru sapulcē pārstāvēs pilnvarota persona, līdz sapulces sākumam jāiesniedz rakstveida pilnvara.
Dalībniekiem ir tiesības balsot arī pirms sapulces – šim nolūkam esam izstrādājuši balsošanas veidlapu. Aizpildīto balsošanas veidlapu ir iespējams iesniegt vai nu elektroniski, parakstot to ar drošu elektronisko parakstu un nosūtot uz e-pastu info@buvmeistars.lv, vai arī pašrocīgi parakstot un nosūtot to pa pastu vai iemetot uzņēmuma pastkastītē mūsu juridiskajā adresē Siguldā, Gāles ielā 27, LV-2150. Lai Jūsu balsojums tiktu ieskaitīts, mums tas jāsaņem vismaz dienu pirms sapulces, tas ir, līdz 27.04.2021. Ja vēlaties saņemt balsošanas veidlapu elektroniskā formā, bet neesat mums norādījuši savu e-pasta adresi, lūdzam pieteikt veidlapas saņemšanu pa e-pastu info@buvmeistars.lv.
Gadījumā, ja Jums ir iebildumi, ierosinājumi vai jautājumi par kādu no lēmumiem, un vēlaties savu viedokli izteikt, kā arī interesējošos jautājumus noskaidrot pirms sapulces, lūdzam rakstīt uz e-pastu info@buvmeistars.lv vai darba dienās no 9 līdz 17 zvanīt pa tālruni 67973896.